Pedel

Ugentlig arbejdstid:

38,25 timer

Særlige bemærkninger:

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e. V. søger en pedel til ovennævnte institutioner med tiltrædelse pr. 01. juli 2024 eller snarest derefter.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest mandag d. 13. maj 2024 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 16. maj 2024 fra kl. 14.30

Nærmere oplysninger:

Du kan få nærmere oplysninger hos kørselsleder Henning Wietz, telefon 0461-5047135.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgning med relevante bilag og angivelse af jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

13. maj 2024 12:00

Offentliggjort:

09. april 2024

Andre:

Pedel til Kaj Munk Skolen i Kappeln, Kappel Daginstitution og Christianslyst

Vi søger en pedel til ovennævnte institutioner på fuld tid (38,25 ugentlige timer) pr. 01. juli 2024 eller snarest derefter.

Arbejdsområderne omfatter bl.a:
alt forefaldende pedelarbejde i institutionerne samt institutionernes ydre områder.

Vi tilbyder: Et godt samarbejde mellem afdelingerne, engagerede medarbejdere, godt humør og et glimt i øjet.

Vi forventer: Du kan tilrettelægge din arbejdsdag og arbejde selvstændigt, at du er venlig og kan lide børn, at du er en dygtig håndværker

Kvalifikationer: Der ønskes en to-sproget pedel (dansk og tysk) som har en afsluttet håndværkeruddannelse eller lignende kvalifikationer eller erfaring fra tidligere pedelstillinger.

Yderligere informationer om Dansk Skoleforening for Sydslesvig kan findes på: www.skoleforeningen.org