LEDIGE STILLINGER

Oplysningspligt i henhold til Art. 13 GDPR/DSGVO for ansøgere. Tryk her for at læse mere

ved Lyksborg Daginstitution

Skoleforeningen søger en pædagog til Lyksborg Daginstitution per 15. marts 2023 eller snarest derefter til den 21. juli 2023. Stillingen er tidsbegrænset da der er tale om et vikariat. Lyksborg Daginstitution er normeret til 75 børn i alderen 1 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.00 til kl. 15.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 17. februar 2023, kl. 12:00.

ved Store Vi-Vanderup Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Store Vi-Vanderup Børnehave pr. 15. marts 2023 eller snarest derefter til den 14. juli 2023 med mulighed for forlængelse.. Store Vi-Vanderup Børnehave er normeret til 68 børn i alderen 0-6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 07.00-16.00.

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 16. februar 2023, kl. 12:00

ved Egernførde Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagog til Egernførde Børnehave pr. 15. marts 2023 eller snarest derefter til den 21. juli 2023 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat. Egernførde Børnehave er normeret til 40 børn i alderen 3-6 år. Åbningstid er aktuelt kl. 07.15-15.15. Ansøgninger skal være i Skoleforeningens hænde senest den 17. februar 2023, kl. 12.00.

NETVÆRKSSEKRETÆR

ved Dagtilbud

Skoleforeningen søger en netværkssekretær til Dagtilbud i Slesvig-Flensborg i perioden 15. marts 2023 eller snarest derefter til den 27. oktober 2023. Ansøgninger skal være Skoleforeningen i hænde senest den 17. februar 2023, kl. 12:00.
Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Netværkspædagogmedhjælper (Genopslag)

ved Kreds Slesvig-Flensborg, basisdagtilbud Store Vi-Vanderup Børnehave

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 14. februar 2023, kl. 08:00.

ved Store Vi-Vanderup Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Store Vi-Vanderup Børnehave pr. 15. marts 2023 eller snarest derefter. Store Vi-Vanderup Børnehave er normeret til 68 børn i alderen 0-6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 07.00-16.00.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Netværkspædagog

ved Bredsted Børnehave

Skoleforeningen søger en netværkspædagog til netværket Nordfriesland  pr. 15. marts 2023 eller snarest derefter til den 25. februar 2024 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 14. februar 2023, kl. 12:00.

ved Vyk Legestue

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Vyk Legestue pr. 13. marts 2023 eller snarest derefter.

Vyk Legestue er normeret til 12 børn i alderen 1-6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.30-15.00. Ansøgningen skal være i Skoleforeningens hænde senest den 14. februar 2023, kl.12.00.

ved Cornelius Hansen-Skolen

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene idræt, geografi og religion ved Cornelius Hansen-Skolen med 11 ugtl. timer. Stillingen er tidsbegrænset til den 06.04.2023, da der er tale om et vikariat.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

ved Nystadens Vuggestue

Skoleforeningen søger en pædagog til Nystadens Vuggestue pr. 6. marts 2023 eller snarest derefter til den 31. maj 2023 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Nystadens Vuggestue er normeret til 30 børn i alderen 0-3 år. Åbningstid er aktuelt kl. 07.00-16.00. Ansøgningerne skal være i Skoleforeningens hænde senest den 12. februar 2023, kl.12.00.

ved Husum Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagog til Husum Børnehave per 1. marts 2023 eller snarest derefter til den 30. april 2023. Institutionen er normeret til 100 børn i alderen 0-6 år. Åbningstid er aktuelt kl. 07.00-16.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 5. februar 2023, kl. 12:00.

Lærer

ved Hans Helgesen-Skolen og Uffe-Skolen

Skoleforeningen søger en lærer til bl.a. sprogfag i indskolingen, matematik, musik og idræt til en kombineret stilling ved Hans Helgesen-Skolen og Uffe-Skolen pr. 21.08.2023.

ved Kilseng Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper  til Kilseng Børnehave pr. 09. marts 2023 eller snarest derefter  2023. Kilseng Børnehave er normeret til 55 børn i alderen 3-6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl.07.15 til kl. 15.15. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 09.02.2023, kl. 12:00.

ved Harreslev Daginstitution

Skoleforeningen søger en pædagog til Harreslev Daginstitution. Stillingen ønskes besat per 1. marts 2023 eller snarest derefter. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 9. ferbruar 2023, kl. 12:00.

Køkkenassistent

ved Ungdomskollegiet

ved Hatlund-Langballe Danske Skole

Skoleforeningen søger en pædagog til skolefritidsordningen ved Hatlund- Langballe Danske Skole per 1. marts 2023 eller snarest derefter til den 6. april 2023 med mulighed for forlægelse.  Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 5. februar 2023, kl. 12.00.

ved Cornelius Hansen-Skolen

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene historie, tysk, billedkunst, håndarbejde, kristendom og natur- og teknologi, ved Cornelius Hansen - Skolen  med 27 ugtl. timer. Stillingen er tidsbegrænset til den 14.07.2023, da der er tale om et vikariat.

Pædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

ved Harreslevløkke Daginstitution

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Harreslevløkke Daginstitution per 6. marts 2023 eller snarest derefter til den 14. juli 2023 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.  Harreslevløkke Daginstitution er normeret til 58 børn i alderen 0 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.00 til kl. 16.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 10. februar 2023, kl. 8:00.

ved Oksevejens Børnehave & Oksevejens Vuggestue

Skoleforeningen søger en pædagog til Oksevejens Børnehave per 1. marts 2023 eller snarest derefter til den 31. marts 2023. Stillingen er tidsbegrænset da der er tale om et vikariat. Institutionen er normeret til 80 børn i alderen 0 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7:00 -16.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 13. februar 2023, kl. 12:00.

ved Skovlund-Valsbøl Da. Skole

Skoleforeningen søger en pædagog til skolefritidsordningen ved Skovlund-Valsbøl Danske Skole pr. 1. marts 2023 eller snarest derefter til den 19. marts 2023. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 10. februar 2023, kl. 8:00.

Skolepædagog til inklusionsopgaver i 1.-4. klasse

ved Jens Jessen-Skolens skoledistrikt

Skoleforeningen søger en skolepædagog til inklusionsopgaver med tiltrædelse den 23. marts 2023 eller snarest derefter. Ansøgninger skal være Skoleforeningen i hænde senest den 22. februar 2023, kl. 8:00.

Pædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

ved Lyksborg Danske Skole

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper ved Lyksborg Danske Skole pr. 1. marts 2023 eller snarest derefter til den 31. juli 2023. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 7. februar 2023, kl. 8:00.

Månedslønnet lærervikar (GENOPSLAG)

ved Harreslev-Kobbermølle Danske Skole

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene dansk, billedkunst, tysk, natur- og teknologi, og sløjt ved Harreslev- Kobbermølle Danske Skole med 25 ugtl. timer. Stillingen er tidsbegrænset til den 06.04.2023, da der er tale om et vikariat.

ved Jørgensby Børnehave

Skoleforeningen søger en pædagogvikar til Jørgensby Børnehave pr. 6. marts 2023 eller snarest derefter til den 3. januar 2024 med mulighed for forlængelse. Jørgensby Børnehave er normeret til 40 børn i alderen 3 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.00 til kl. 17.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 9. februar 2023, kl. 08:00.

ved Hans Helgesen-Skolen

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene historie, tysk, idræt, sløjd og støttetimer til læringsgruppeelever ved Hans Helgesen-Skolen. Stillingen er tidsbegrænset til den 17.03.2023, da der er tale om et vikariat.

Månedslønnet lærervikar (Genopslag)

ved A. P. Møller Skolen

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bla. fagene geografi, biologi og dansk ved A. P. Møller Skolen  pr. 01.februar 2023 . Stillingen er tidsbegrænset til den 14. juli 2023, da der er tale om et vikariat.
Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 09. januar 2023.

Elevplads teknisk tegner (Bauzeichner/-in) (GENOPSLAG)

ved Centralforvaltningen

Netværkspædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

ved Kappel Børnehave

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 20. februar 2023, kl. 8:00.

IT-fieldservice medarbejdere

ved IT-Kontoret

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e.V. søger IT-fieldservice medarbejdere med 38,25 ugentlige timer per 1. februar 2023 eller snarest derefter.

Vi søger efter vikarer til vores dagtilbud og skoler

ved Dagtilbud og skoler

Instruktører på honorarbasis

ved Heldagsskoler

IT-systemadministrator (GENOPSLAG)

ved Centralforvaltningen

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e.V. søger en IT-systemadministrator med tiltrædelse snarest muligt. Ansøgninger skal være Skoleforeningen i hænde senest den 15. februar 2023 kl. 12:00.