Pædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

Ugentlig arbejdstid:

8 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Vyk Daginstitution pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Vyk Daginstitution er normeret til 20 børn i alderen 1-6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.30-15.00. Ansøgningen skal være i Skoleforeningens hænde senest den 6. maj 2024, kl. 8.00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Birte Knudsen, Vyk Daginstitution, tlf. 04681-593121.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

06. maj 2024 08:00