Pædagog (GENOPSLAG)

Ansættelsestidspunkt:

29. april 2024

Lønindplacering:

Specialoverenskomst for pædagoger/daginstitutioner/skolesocialarbejdere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

20 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagog til Ørsted Børnehave pr. 3. juni 2024 eller snarest derefter. Ørsted Børnehave er normeret til 40 børn i alderen 3 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7:00 -15:30. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 7. maj 2024, kl. 8:00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Margit Alexander, Ørsted Børnehave, tlf. 04847-312.

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

07. maj 2024 08:00

Offentliggjort:

23. april 2024

Andre:

Er du passioneret omkring børns udvikling og trives du i naturskønne omgivelser? Så er denne mulighed skræddersyet til dig! Vores børnehave, hvor leg og læring blomstrer side om side med naturen, søger en pædagog til en tiltrækkende deltidsstilling på 20 timer om ugen.

Vi søger en pædagog, der brænder for at skabe en tryg og inspirerende atmosfære, hvor hvert barn føler sig anerkendt og respekteret. Vi værdsætter kreativitet, engagement og evnen til at skabe nære relationer med børnene.

Vores børnehave byder på en skøn grøn legeplads, der fungerer som et inspirerende miljø for leg og læring. Her kan børnene udforske naturen, styrke deres motoriske færdigheder og skabe minder. Vi går ikke glip af naturens skiftende humør – uanset vejret er vi meget ude for at opleve, udforske og lære.

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, hvor natur og pædagogik går hånd i hånd, så ville vi glæde os til at læse din ansøgning!