Tillidsperson blev drøftet

Skoleforeningens Styrelse blev på sit møde på Sønder Brarup Danske Skole torsdag aften enig om, hvordan indsættelsen af en tillidsperson i Skoleforeningen skal udformes.

Tillidspersonen skal undersøge de grove beskyldninger, som er blevet fremsat i Flensborg Avis om »en syg arbejdskultur med frygt for afstraffelser og autoritær ledelse«.

Styrelsens udspil skal nu drøftes med Skoleforeningens Driftsråd, inden medarbejderne bliver informeret om den videre fremgangsmåde.

Royal udfordring for de ældste i Nibøl

Inspireret af januars tronskifte i Danmark, har de ældste elever i Nibøl lavet egne monogrammer. Og det har på været med til at løfte fællesskabet.

Førstehjælp på skoleskemaet

For nylig havde Treja Danske Skole sat en hel formiddag af til at lære førstehjælp. Men det kunne sagtens have meget mere.