Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

Deltag i SdUs spørgeskemaundersøgelse

Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

SdU's spørgeskemaundersøgelse er online. Hjælp SdU med at blive klogere på fritids- og foreningslivet i mindretallet. Du kan vindes flotte præmier! Besøg www.sdu.de/rundspoerge og udfyld spørgeskemaet. Deltag i konkurrencen om en Apple iPad samt 1.000 € til en fest i din forening/gruppe (samlet antal besvarelser i forhold til medlemstallet). Der er 4 forskellige spørgeskemaer, alt efter om du er bestyrelsesmedlem, frivillig, medlem eller ikke-medlem. Skemaene kan besvares på dansk og tysk (medmindre den til ikke-medlemmer), da SdU i det tilfælde gerne vil have fat i mennesker fra mindretallet, som pt. ikke er en del af SdU's foreninger/grupper.

Det handler om mod

Mod er en styrke. Og selv om ikke alle synes, de er modige, er de det måske alligevel. Det ved indskolingen i Store Vi-Vanderup.