Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

Deltag i SdUs spørgeskemaundersøgelse

Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

SdU's spørgeskemaundersøgelse er online. Hjælp SdU med at blive klogere på fritids- og foreningslivet i mindretallet. Du kan vindes flotte præmier! Besøg www.sdu.de/rundspoerge og udfyld spørgeskemaet. Deltag i konkurrencen om en Apple iPad samt 1.000 € til en fest i din forening/gruppe (samlet antal besvarelser i forhold til medlemstallet). Der er 4 forskellige spørgeskemaer, alt efter om du er bestyrelsesmedlem, frivillig, medlem eller ikke-medlem. Skemaene kan besvares på dansk og tysk (medmindre den til ikke-medlemmer), da SdU i det tilfælde gerne vil have fat i mennesker fra mindretallet, som pt. ikke er en del af SdU's foreninger/grupper.

Royal udfordring for de ældste i Nibøl

mandag 01.01.0001 - mandag 01.01.0001

Inspireret af januars tronskifte i Danmark, har de ældste elever i Nibøl lavet egne monogrammer. Og det har på været med til at løfte fællesskabet.

Førstehjælp på skoleskemaet

mandag 01.01.0001 - mandag 01.01.0001

For nylig havde Treja Danske Skole sat en hel formiddag af til at lære førstehjælp. Men det kunne sagtens have meget mere.