LEDIGE STILLINGER

Oplysningspligt i henhold til Art. 13 GDPR/DSGVO for ansøgere. Tryk her for at læse mere

Skole- og netværkssekretær (5468)

Vi søger dig, der er fleksibel og har lyst til at arbejde som sekretær ved Skoleforeningens institutioner i Vestermølle pr. 15. maj 2024.

Kok eller økonoma til Jaruplund Højskole (5465)

Jaruplund Højskole søger en kok eller økonoma med tiltrædelse per 1. juni 2024 eller snarest derefter. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 6. maj 2024, kl. 12.00.

Souschef Ingrid-Hjemmet GENOPSLAG (5261)

Skoleforeningen søger en souschef til Ingrid-Hjemmet per 1. juni 2024 eller snarest derefter. Ingrid-Hjemmet er normeret til 60 børn i alderen 0 til 6 år. Åbningstiden er fra kl. 7.00 til 16.00.

Pædagogmedhjælper Husum Danske Skole GENOPSLAG (5363)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Husum Danske Skole. Timerne ligger om morgenen. Stillingen ønskes besat per 21. maj 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2024.

Månedslønnet lærervikar Hiort Lorenzen-Skolen ( 5423)

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene dansk, tysk, formning, specialundervisning ved Hiort Lorenzen-Skolen.

Pædagogmedhjælper Husum Daginstitution GENOPSLAG (5098)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Husum Daginstitution per 20. maj 2024 eller snarest derefter til den 26. juli 2024 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pedel til Kaj Munk-Skolen, Kappel Daginstitution og Christianslyst (5410)

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e. V. søger en pedel til ovennævnte institutioner med tiltrædelse pr. 01. juli 2024 eller snarest derefter.

Pædagog Hatlund Daginstitution (5409)

Skoleforeningen søger en pædagog til Hatlund Daginstitution pr. 21. maj 2024 eller snarest derefter til den 18. maj 2024. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pædagog Harreslevløkke Daginstitution (5408)

Skoleforeningen søger en pædagog til Harreslevløkke Daginstitution per 21. maj 2024 eller snarest derefter til den 18. maj 2025. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pæd.med. Skovgades Børnehave GENOPSLAG (5359)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Skovgades Børnehave per 13. maj 2024 eller snarest derefter til den 16. september 2024. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Månedslønnet lærervikar Hiort Lorenzen-Skolen ( 5423)

Nye medlemmer i opgaveudvalgene - INTERNT FUNKTIONSOPSLAG (GENOPSLAG) 5361

Vi skal til at nybesætte en post i opgaveudvalgene for dansk og tysk . Opgaveudvalgene udarbejder de centralt stillede opgaveforslag til ESA og MSA, som skal godkendes i undervisnings­ministeriet i Kiel

Viceskoleleder Jes Kruse-Skolen 5282

Er du en inspirerende og nærværende leder, der brænder for at gøre en forskel for børnenes og medarbejdernes dagligdag på en skole? Har du erfaring med relationel ledelse og skoleudvikling? Så er det dig vi søger som ny viceskoleleder på Jes Kruse-Skolen i Sydslesvigs naturskønne område i byen Egernførde.

Pædagog Hatlund Daginstitution (5409)

Pædagog Harreslevløkke Daginstitution (5408)

2 pædagoger Ejdersted Daginstitution (5461)

Mærker du den der helt særlige hjertevarme, når børnene klapper med på ‘alle mine ænder’, går på opdagelse i køkkenhaven og bygger slotte i sandkassen? Og føler du dig ekstra bekræftet i dit arbejde, når samarbejdet med forældrene lykkes og deres barn begynder at stortrives i fællesskabet?

Pædagogmedhjælper Husum Danske Skole GENOPSLAG (5363)

Pædagogmedhjælper Husum Daginstitution GENOPSLAG (5098)

Pæd.med. Skovgades Børnehave GENOPSLAG (5359)

Pædagogmedhjælper Nystadens Vuggestue (5394)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Nystadens Vuggestue pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter til den 26. juli 2024. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pædagogmedhjælper Vyk Daginstitution (5393)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Vyk Daginstitution pr. 15. maj 2024 eller snarest derefter. Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Pædagogmedhjælper/skoleledsager ved Oksevejens Skole (5392)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til at varetage skoleledsagelse til et barn ved Oksevejens Skole. Stillingen ønskes besat per 13. maj 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2024 med mulighed for forlængelse.

Skole- og netværkssekretær (5468)

Pedel til Kaj Munk-Skolen, Kappel Daginstitution og Christianslyst (5410)

Souschef Ingrid-Hjemmet GENOPSLAG (5261)

Skoleleder ved Sild Danske Skole ( 5364)

Sild Danske Skole søger en passioneret skoleleder til at lede vores skole fra den 1. august 2024. Beliggende på den smukke ø Sild, tilbyder vores skole et unikt læringsmiljø, der netop er blevet opgraderet til moderne standarder.

Viceskoleleder Jes Kruse-Skolen 5282

IT-fieldservice medarbejdere (5103)

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e.V. søger IT-fieldservice medarbejdere med 38,25 ugentlige timer per 1. juli 2024 eller snarest derefter.

Kok eller økonoma til Jaruplund Højskole (5465)