LEDIGE STILLINGER

Oplysningspligt i henhold til Art. 13 GDPR/DSGVO for ansøgere. Tryk her for at læse mere

Køkken- og rengøringsassistent til Christianslyst (6046)

Pr. 16. september 2024 søger Christianslyst en topmotiveret rengøringsassistent, der også er med til at løse en række køkkenopgaver.

Månedslønnet lærervikar Hanved Danske Skole (6035)

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene matematik, natur/teknik og historie

Månedslønnet lærervikar A. P. Møller Skolen (6038)

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bla. fagene idræt, bibliothek og spicialpædagogisk indsats ved A. P. Møller Skolen med 22 ugtl. timer.

Månedslønnet lærervikar Husby Danske Skole (6037)

Skoleforeningen søger en lærer til bla. fagene natur/teknik, tysk, historie, religion og sløjd ved Husby Danske Skole med 27 ugtl. timer.

Lærer Satrup Danske Skole ( 6020)

Skoleforeningen søger en lærer til bla. fagene dansk, natur/teknik, musik og varetagelse af PLC opgaver ved Satrup Danske Skole med 27 ugtl. timer.

Pædagog Hanved Daginstitution (6045)

Skoleforeningen søger en pædagog til Hanved Daginstitution per 9. september 2024 eller snarest derefter til den 16. maj 2025 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pædagogmedhjælper Hanved Daginstitution (6044)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Hanved Daginstitution per 9. september 2024 eller snarest derefter til den 28. februar 2025 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Ledende Psykolog ved PPR (6041) (GENOPSLAG)

Drømmer du om et lederjob, hvor du sammen med et tværprofessionelt team sætter deltagelsesmuligheder, læring og udvikling for alle Skoleforeningens børn og unge på dagsordenen? Og får du lys i øjnene af faglige og strategiske udfordringer?

Skoleleder Jens Jessen-Skolen (6039)

Er du en inspirerende og nærværende leder, der brænder for at gøre en forskel for børnenes og medarbejdernes dagligdag?

Pædagog hhv. pædagogmedhjælper Skovlund Daginstitution (6042)

Skoleforeningen søger en pædagog hhv. pædagogmedhjælper til Skovlund Daginstitution pr. 9. september 2024 eller snarest derefter til den 31. oktober 2024 med mulighed for forlængelse.

Månedslønnet lærervikar Hanved Danske Skole (6035)

Månedslønnet lærervikar A. P. Møller Skolen (6038)

Månedslønnet lærervikar Husby Danske Skole (6037)

Lærer Satrup Danske Skole ( 6020)

Månedslønnet lærervikar Bredsted Danske Skole (6014)

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene dansk, billedkunst og religion

Pædagog Hanved Daginstitution (6045)

Pædagog hhv. pædagogmedhjælper Skovlund Daginstitution (6042)

Souschef ved Askfelt Børnehave GENOPSLAG (5965)

Skoleforeningen søger en souschef til Askfelt Børnehave pr. 9. september 2024 eller snarest derefter til den 28. juli 2025 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset da der er tale om et vikariat.

Souschef Ingrid-Hjemmet (6019)

Per 01.10.24 eller snarest derefter søger vi en engageret souschef til Ingrid Hjemmet, som ligger i den nordlige del af Flensborg by. Institutionens historie starter i Batterigade i 1943 og siden 1950 i ”gamle Kobbermøllevej”.

Pædagog / skoleledsager ved Oksevejens Skole (6016)

Skoleforeningen søger en pædagog som skoleledsager ved Oksevejens Skole. Stillingen ønskes besat per 16. september 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2025 med mulighed for forlængelse.

Souschef Egernførde Børnehave GENOPSLAG (5729)

Skoleforeningen søger en souschef til Egernførde Børnehave pr. 1. oktober 2024 eller snarest derefter .

Pædagog Jaruplund Daginstitution (6009)

Skoleforeningen søger en pædagog til Jaruplund Daginstitution per 9. september 2024 eller snarest derefter. Stillingen er tidsbegrænset til den 1. august 2025 med mulighed for forlængelse.

Pædagog ved Sild Daginstitution (5586) GENOPSLAG

Skoleforeningen søger en pædagog til Sild Daginstitution pr. 9. september 2024 eller snarest derefter til den 16. maj 2025. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pædagogmedhjælper Hanved Daginstitution (6044)

Pædagogmedhjælper/skoleledsager Sørup Danske Skole (5963) GENOPSLAG

Skoleforeningen søger en skoleledsager/pædagogmedhjælper til et enkelt barn ved Sørup Danske Skole pr. 16. september 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2025 med mulighed for forlængelse.

Pædagogmedhjælper Nystadens Vuggestue (6040)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Nystadens Vuggestue pr. 2. september 2024 eller snarest derefter til den 31. december 2024. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Netværkspædagogmedhjælper Ingrid-Hjemmet (6034)

Skoleforeningen søger en netværkspædagogmedhjælper til Ingrid-Hjemmet per 9. september 2024 eller snarest derefter til den 27. marts 2025 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Netværkspædagogmedhjælper Sydtønder Amt (5838) GENOPSLAG

Netværkspædagogmedhjælpervikar – i Nordfrisland- Sydtønder et alsidigt job med masser af muligheder. Vil du være den flyvende og tryghedsskabende pædagogmedhjælper der træder til, når behovet opstår – og som altid er garanteret fast antal timer? Vil du være med til at understøtte Skoleforeningens vigtige formål, hvor man giver børn og unge det bedste afsæt i et stærkt fællesskab? Så læs videre her.

Pædagogmedhjælper/skoleledsager ved Jørgensby-Skolen (6018)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til at varetage skoleledsagelse til et barn ved Jørgensby Skolen per 23. september 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2025 med mulighed for forlængelse.

Pædagogmedhjælper Skovlund Daginstitution (6011)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Skovlund Daginstitution pr. 9. september 2024 eller snarest derefter til den 13. december 2024 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat.

Pædagogmedhjælper Husum Danske Skole (6008)

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Husum Danske Skole. Timerne ligger om morgenen. Stillingen ønskes besat per 9. september 2024 eller snarest derefter til den 31. juli 2025.

Netværkspædagogmedhjælper Slesvig-Flensborg GENOPSLAG (5903)

Netværkspædagogmedhjælpervikar – i Slesvig-Flensborg Et alsidigt job med masser af muligheder Vil du være den hjælpende og tryghedsskabende pædagogmedhjælper, der træder til, når behovet opstår – og som altid er garanteret fast antal timer? Vil du være med til at understøtte Skoleforeningens vigtige formål, hvor man giver børn det bedste afsæt i et stærkt fællesskab? Så læs videre her.

Køkken- og rengøringsassistent til Christianslyst (6046)

Skoleleder Jens Jessen-Skolen (6039)

Pædagogisk konsulent med ledelsesbeføjelser for grundskoleområdet (6036)

Brænder du for grundskoleområdet, og giver det dig god energi, når andre lykkes? Skolekontoret søger netop nu en pædagogisk konsulent med ledelsesbeføjelse til at understøtte vores grundskoler.

Souschef ved Askfelt Børnehave GENOPSLAG (5965)

Souschef Ingrid-Hjemmet (6019)

Souschef Egernførde Børnehave GENOPSLAG (5729)

Skoleleder Husby Danske Skole (6012)

SKOLELEDER SØGES TIL EN LANDSBYSKOLE TÆT PÅ FLENSBORG

IT-fieldservice medarbejdere (5103)

Dansk Skoleforening for Sydslesvig e.V. søger IT-fieldservice medarbejdere med 38,25 ugentlige timer per 1. juli 2024 eller snarest derefter.

Ledende Psykolog ved PPR (6041) (GENOPSLAG)