Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

Deltag i SdUs spørgeskemaundersøgelse

Hvad fungerer og hvad kan gøres bedre

SdU's spørgeskemaundersøgelse er online. Hjælp SdU med at blive klogere på fritids- og foreningslivet i mindretallet. Du kan vindes flotte præmier! Besøg www.sdu.de/rundspoerge og udfyld spørgeskemaet. Deltag i konkurrencen om en Apple iPad samt 1.000 € til en fest i din forening/gruppe (samlet antal besvarelser i forhold til medlemstallet). Der er 4 forskellige spørgeskemaer, alt efter om du er bestyrelsesmedlem, frivillig, medlem eller ikke-medlem. Skemaene kan besvares på dansk og tysk (medmindre den til ikke-medlemmer), da SdU i det tilfælde gerne vil have fat i mennesker fra mindretallet, som pt. ikke er en del af SdU's foreninger/grupper.

Udveksling for en hel årgang

For første gang har hele 11. årgang på A. P. Møller Skolen i år deltaget i udveksling med jævnaldrende fra Danmark.

Styrelsen beslutter sig for mere åbenhed

På sit møde torsdag den 25. april besluttede Skoleforeningens styrelse at flytte to punkter, referatet af et møde, som nogle af styrelsesmedlemmerne har haft med driftsrådet, og forvaltningens samarbejde med driftsrådet, fra den lukkede til den åbne del af mødet.