Arbejdsweekend på Vesterled

Reparere cykler og gå ture på stranden på vores alles lejrskole

Arbejdsweekend på Vesterled

Skoleforeningen og Vesterleds bestyrelse inviterer alle Vesterleds ”venner” til at deltage i en uformel, afslappet og hyggelig arbejdsweekend på Vesterled. Hop i kedeldragten, grib værktøjskasse og vaterpas og hjælp med at få Vesterled sat i stand.

Hvornår? Lørdag den 21. marts kl. 12 til søndag den 22. marts kl. 12.00
Hvor? På vor alles lejrskole ”Vesterled” i Sdr. Haurvig, Hvide Sande
Tilmelding: til rejsekontoret@skoleforeningen.org senest den 1. marts 2020

Vesterleds fantastiske køkkenteam vil sørge for forplejning hele vejen igennem. Der vil også være rig mulighed for at gå en tur til stranden osv. Tag gerne hele familien med! Der overnattes i barakker eller i hovedbygningen. Du kan ønske at bo alene på et værelse, sammen med din partner eller din familie – meddel os blot dette!

Opgaver:  REPARATION AF VESTERLEDS 50 CYKLER       HAVEARBEJDE        MALERARBEJDE         RENGØRING          OPRYDNING         DIV. REPARATIONER             MADLAVNING          og meget mere

Meddel os ved tilmeldingen, om der er specielle arbejdsopgaver, du er interesseret i at hjælpe med. Vi vil tilbyde fælleskørsel fra Flensborg, til dem der har lyst.

VI HÅBER PÅ STOR OPBAKNING OG MANGE TILMELDINGER FRA FOLK I ALLE ALDRE!

TAK på vegne af Skoleforeningen og Vesterleds bestyrelse

Udveksling for en hel årgang

mandag 01.01.0001 - mandag 01.01.0001

For første gang har hele 11. årgang på A. P. Møller Skolen i år deltaget i udveksling med jævnaldrende fra Danmark.

Styrelsen beslutter sig for mere åbenhed

mandag 01.01.0001 - mandag 01.01.0001

På sit møde torsdag den 25. april besluttede Skoleforeningens styrelse at flytte to punkter, referatet af et møde, som nogle af styrelsesmedlemmerne har haft med driftsrådet, og forvaltningens samarbejde med driftsrådet, fra den lukkede til den åbne del af mødet.