Aktuelle Corona-informationer til Skoleforeningens forældre 22. marts 2020

Landsregeringen, SPD og SSW har lørdag besluttet at bruge 50 millioner euro fra landets corona-hjælpepakke, til at forældre kan få deres »Kitabeiträge« tilbagebetalt for to måneder.
Detaljerne for, hvordan refunderingen kommer til at ske, er ikke på plads endnu, men det gælder selvfølgelig fortsat, at forældrene ikke selv stopper med at betale bidraget.

Udveksling for en hel årgang

For første gang har hele 11. årgang på A. P. Møller Skolen i år deltaget i udveksling med jævnaldrende fra Danmark.

Styrelsen beslutter sig for mere åbenhed

På sit møde torsdag den 25. april besluttede Skoleforeningens styrelse at flytte to punkter, referatet af et møde, som nogle af styrelsesmedlemmerne har haft med driftsrådet, og forvaltningens samarbejde med driftsrådet, fra den lukkede til den åbne del af mødet.