Netværkspædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

Lønindplacering: TVÖD EG SuE-Tarif
Ugentlig arbejdstid: 28 timer
Særlige bemærkninger:

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 19. oktober 2022, kl. 12:00.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Irid Stephani (Tel.: 04642-2838) eller pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup (tel.:0461-5047189)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist: 19. oktober 2022 12:00
Offentliggjort: 05. oktober 2022
Andre:

Netværkspædagogmedhjælpervikar – i kredsen Slesvig- Flensborg et alsidigt job med masser af muligheder

Vil du være den flyvende og tryghedsskabende pædagogmedhjælper, der træder til, når behovet opstår – og som altid er garanteret fast antal timer? Vil du være med til at understøtte Skoleforeningens vigtige formål, hvor man giver børn og unge det bedste afsæt i et stærkt fællesskab? Så læs videre her.

Dansk Skoleforening for Sydslesvig søger lige nu en pædagogmedhjælper, som kan indgå i netværksmodellen i kredsen Slesvig-Flensborg.

Du bliver fastansat ved Kappel Børnehave, som bliver dit basisdagtilbud. Børnehaven har tre afdelinger.

Følgende 7 dagtilbud vil du som fast vikar være medansvarlig for:

• Dit basisdagtilbud i Kappel
  • Tarp Børnehave i Tarp
  • Mårkær Børnehave i Mårkær
  • Store Vi- Vanderup Børnehave
  • Hatlund Børnhehave i Hatlund
  • Satrup Daginstitution i Satrup
  • Skovlund Børnehave i Skovlund

Din ansættelse vil ligge på 28 ugentlige timer. Dine timer vil være garanteret i Kappel Børnehave, hvis ikke de andre huse i netværket har behov for vikarhjælp.

Merkørsel afregnes via gældende retningslinjer.

Med dit nysgerrige sind, gør du en forskel
Vi leder efter dig, der måske har arbejdet som pædagogmedhjælper tidligere – eller som er nysgerrig på pædagogprofessionen. Du vil kunne få mulighed for, som ufaglært, at deltage i et spændende kvalificeret kursusforløb.

Du har lyst til at løse praktiske faglige opgaver og du kan understøtte pædagogerne og støtte dem i deres daglige planlægning. Vi vægter, at du er nærværende, imødekommende og samvittighedsfuld. Du er nysgerrigt anlagt og har lysten til at lære mere.

Vi arbejder udviklingsorienteret med fødderne på jorden
Vores kultur er lærende og nysgerrig med plads til godt humør og en positiv tilgang. Vi har en åbenhed og stræben efter et højt fagligt niveau i vores opgaveløsning. Med det mener vi, at du aldrig står alene med en udfordring – der er altid kolleger, der står klar til at hjælpe dig. For at sikre en god opstart og trivsel for vores kommende netværksvikar i basisdagtilbuddet og inden for de øvrige netværksdagtilbud, vil vi have fokus på, at du føler dig både tryg, værdsat og godt klædt på til at varetage dine vikaropgaver. Du vil derfor blive præsenteret for forskellige tiltag, som skal sikre, at du kommer godt i gang – og får gode oplevelser, som en del af netværket.

Vil du bringe dine kompetencer i spil hos os?

Så skynd dig at sende dit CV og din ansøgning til job@skoleforeningen.org

Ansættelsesudvalget består af dagtilbudsleder Irid Stephani (04642/ 2838) og pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup (Tel.: 0461-5047189), som du er velkommen til at kontakte ved spørgsmål.

Vi glæder os til at møde dig.