Pædagog hhv. pædagogmedhjælper

Ansættelsestidspunkt:

19. august 2024 31. december 2024

Lønindplacering:

Specialoverenskomst for pædagoger/daginstitutioner/skolesocialarbejdere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

30 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagog hhv. pædagogmedhjælper til Ejdersted Daginstitution per 19. august 2024 eller snarest derefter til den 31. december 2024 med mulighed for forlængelse. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat. Institutionen er normeret til 60 børn i alderen 0-6 år. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 17. juli 2024, kl. 12.00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Kerstin Meinert, Ejdersted Daginstitution, tlf. 04861-5408.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

17. juli 2024 12:00