Ekstra chance – KomMit bortlodder stadig chokolade-julekalendere

Med lidt held kan du vinde en julekalender til dine børn, børnebørn - eller dig selv. Og det er ovenikøbet let at deltage.

Er du medlem af Skoleforeningen og har du allerede oprettet dig som bruger af KomMit? Eller er du fast abonnent af Flensborg Avis og har aktiveret din egen digitale adgang til avisen? Så er er det ganske let at være med i bortlodningen.

Sådan gør du: Gå id på https://www.fla.de/kommit/konkurrence/21466/ekstra-chance-kommit-bortlodder-stadig-chokolade-julekalendere-

Sæt kryds, at du vil deltage i lodtrækningen og klik på “Send”. Blandt alle, der har deltaget, trækker KOMMIT lod om chokolade-julekalendere. Hører du til de heldige, kontakter de dig, så de kan sende julekalenderen afsted hurtigst muligt. Og du må gerne deltage, selv om du allerede har deltaget og vundet i den første bortlodning.

Har du som medlem af Skoleforeningen endnu ikke gjort brug af tilbuddet om at oprette dig som bruger af KomMit, så brug brevet, du har modtaget fra os og aktiver din konto. Det er gratis.

Seneste mulighed for at deltage er den 30. november.

Det handler om mod

mandag 01.01.0001 - mandag 01.01.0001

Mod er en styrke. Og selv om ikke alle synes, de er modige, er de det måske alligevel. Det ved indskolingen i Store Vi-Vanderup.