Mød Mette Bock på Vesterled

Kulturminister Mette Bock og forhenværende skoledirektør Hans Andresen taler til årsmøde på Lejrskolehjemmet Vesterled
lørdag den 9. september.

Dkflavesterled -04594824
Når lejrskolehjemmet Vesterled inviterer tilårsmøde vil tidligere skoledirektør Hans Andresen, berette om Vesterleds historie og om hans egne oplevelser på lejrskolen. Han har ligeledes sine bøger ”Sydslesvigs danske skoles historie efter 1920” med, og der bliver tid til spørgsmål til Hans Andresen.
- Kulturminister Mette Bock er den anden årsmødetaler i året, hvor vi markerer 70 året for vores virke for den Sydslesvigske Folkedel, siger lejrskolehjemmets formand Carsten Dalgaard. Også her vil det være muligt at stille spørgsmål.
Årsmødet afsluttes med fælles spisning: Stegte rødspætter og jordbærgrød.
Middagen koster 150 kr. eller 20 € pr. deltager og betales på dagen.
Årsmødet fider sted på Vesterledvej 76, i Sdr. Haurvig på Holmsland Klit, ca. 9. km syd for Hvide Sande. Det starter klokken 15 med Kaffebord á la Vesterled.
Husk venligst tilmelding senest fredag den 1. september til: Formand Carsten Dalgaard, Ikast
Tlf.: 9715 5851 eller e-mail: carstendalgaard@mail.tele.dk Henriette Christiansen eller Sascha von Düring Siggaard, Lejrskolehjemmet Vesterled