Alle institutioner

Jørgensby-Skolen

Schulgang 2 - 624943 FlensburgTelefonnummer: 0461/141230E-mail: joergensby-skolen@skoleforeningen.orgHjemmeside:
Leder: Sandra MikkelsenStedfortræder: Viceskoleinspektør Bjørn WalterKontor: Stefanie Jessen Pedel: Per Arne HoegFormand for samarbejdsråd: Frank WittenburgAntal elever: 240Antal ansatte: 38

Jørgensby-Skolen er et sted, hvor der skal være plads til forskellighed og hvor der er tæt samarbejde mellem hjem og skole. Vi arbejder for, at både vore elever, personale og forældre synes, at der er rart at komme på skolen. Vi ønsker,       at alle føler sig trygt på skolen og at alle føler sig respekteret, forstået, set og hørt. Vi lægger vægt på læring, glæde        og begejstring.                                                                                                                                                                          Elever, forældre og personalet på Jørgensby-Skolen

54.78409,9.44780|gmap-skole.png|Jørgensby-Skolen|Schulgang 2 - 6|24943 Flensburg|http://www.skoleforeningen.org/institutioner/skoler/joergensby-skolen;